4 תשובות
תפתחי נקודת גישה דרך הטלפון :)
שואל השאלה:
אבל עשיתי את זה כבר מלא פעמים
מן הסתם שניסיתי כבר
אני לא אשאל סתם
אנונימית
אה סליחה לא קראתי נכון,תנסי להתחבר לרשת הרגילה של הבניין/בית
שואל השאלה:
אין לנו חיבור בבית ואני לא גרה בבניין
אנונימית
באותו הנושא: