4 תשובות
תפתחי נקודת גישה דרך הטלפון :)
שואל השאלה:
אבל עשיתי את זה כבר מלא פעמים
מן הסתם שניסיתי כבר
אני לא אשאל סתם
אבל עשיתי את זה כבר מלא פעמים
מן הסתם שניסיתי כבר
אני לא אשאל סתם
אנונימית
אה סליחה לא קראתי נכון,תנסי להתחבר לרשת הרגילה של הבניין/בית
שואל השאלה:
אין לנו חיבור בבית ואני לא גרה בבניין
אין לנו חיבור בבית ואני לא גרה בבניין
אנונימית
באותו הנושא: