8 תשובות
אין סימנים לזה,
אתה פשוט תדע :)
אתה נמשך לאופי כמו ליופי ואתה חושב עליה הרבה והחסרונות שלה לא מפריעים לך
זה מה שאני חושב אבל תאמת אני מצטרף לשאלה
אנונימי
בשביל לדעת תשאל את עצמך את השאלות האלו
אם אתה מקבל אותה כמו שהיא,אבל לא עיוור לזה שיש לה פגמים אלא פשוט זה מרגיש לך חסר תועלת יחסית לכל היתרונות שיש לה.
אם היית יודע שיהיה לה טוב יותר בלעדייך
האם היית מפרגן ושמח בשבילה,האם היית נותן לה ללכת כל עוד אתה יודע שיהיה לה טוב גם אם זה אומר שלך זה יהיה קשה,אם כן יש סיכוי לא קטן שאתה אוהב אותה.

אבל קשה לדעת על סמך כמה דברים זו הרגשה שונה
אנונימית
אתה פשוט תדע ואתה תפתח רגשות ואתה תרגיש את זה
אם אתה אומר לעצמך שאתה יכול להתחתן איתה, שאיתה אתה יכול לחיות כל החיים
אם שאלת את זה כנראה שאתה לא כזה מאוהב בה ...
רק מה הקשר ?^^
אנונימית
ברור שיש קשר
שאתה מאוהב את יודע את זה אתה פשוט יודע אתה לא צריך לשאול או וכאלה כי אתה פשוט תרגיש את זנ