12 תשובות
שואל השאלה:
מי שלא יודע בבקשה שיצמיד כואב לי כול כך אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי ואמא לא רוצה לקבוע תור
מי שלא יודע בבקשה שיצמיד כואב לי כול כך אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי ואמא לא רוצה לקבוע תור
אנונימית
תסבלי
זה מה שאני הייתי עושה מינוסים יתקבלו בברכה
בגלל שאנשים חושבים שזה יגמר אם הם לא יסבלו
זה מה שאני הייתי עושה מינוסים יתקבלו בברכה
בגלל שאנשים חושבים שזה יגמר אם הם לא יסבלו
שואל השאלה:
כשאני אוכלת זה הכי גרוע אז אני מצחצת שיניים בהיסטריה בתקווה שפחות יכאב לי אבל זה לא עוזר למרות שאני גם מצחצחת וגם שוטפת את הפה עם מי פה וגם חוט דנטלי וכלום
כשאני אוכלת זה הכי גרוע אז אני מצחצת שיניים בהיסטריה בתקווה שפחות יכאב לי אבל זה לא עוזר למרות שאני גם מצחצחת וגם שוטפת את הפה עם מי פה וגם חוט דנטלי וכלום
אנונימית
תראי את זאת שלא צחצחת פעם שיניים לא אמא שלך
שואל השאלה:
לא צחצתי לפני שנתיים עכשיו אני כבר כמה שנים מצחצחת אחרי כול ארוחה זה הרופא עשה שם משהו דפוק
לא צחצתי לפני שנתיים עכשיו אני כבר כמה שנים מצחצחת אחרי כול ארוחה זה הרופא עשה שם משהו דפוק
אנונימית
לא,זאת את שלא צחצחת לפני שנתיים
זה משפיע על העתיד
הרופא עשה עבודה מצוינת
זה משפיע על העתיד
הרופא עשה עבודה מצוינת
שואל השאלה:
מה יש לך? השן כואבת בצורה חריגה זמן רב אחרי הטיפול. לפני ואחרי הטיפול הייתה לי הגיינת פה שלא תבייש אלים
אתה בא לרופא עם בעיה משלם לו והוא מתקן אותה.
ככה זה עובד אחרי שהוא מתקן את הבעיה הבעיה אמורה להיפתר ולא אמור לכאוב יותר
קאפיש?
מה יש לך? השן כואבת בצורה חריגה זמן רב אחרי הטיפול. לפני ואחרי הטיפול הייתה לי הגיינת פה שלא תבייש אלים
אתה בא לרופא עם בעיה משלם לו והוא מתקן אותה.
ככה זה עובד אחרי שהוא מתקן את הבעיה הבעיה אמורה להיפתר ולא אמור לכאוב יותר
קאפיש?
אנונימית
את יכולה לבקש הפנייה לרופא בטענה של רשלנות רפואית.. הם יבדקו את זה
^^צודק אבל זה שלא צחצחת שיניים בכלל פעם כנראה גרם לנזק שגם הרופא לא יכול לתקן
שואל השאלה:
באנה נראה שאתה לא מבין מילים
אנסה להסביר למרות שאני כמעט בטוחה שכול מה שהמוח שלך עושה זה להיות מילוי לראש.
רפרפתי בצחצוח וזה יכול לקרות גם לך.
גם למשפחה שלך.
חלאס לחפש אשמים
באתי לרופא כי היו לי כאבים בשיניים האחוריות כי לא צחצחתי אותן כמו שצריך(כי הייתי ילדה קטנה ולא ידעתי איך) . אבל תמיד צחצחתי אותן.
באתי לרופא כדי שהוא יתקן את זה תמורת תשלום
לא היה לי נזק אסטרונומי אבל היה צריך לעשות לי כתר כי היה לי חור.
זה עדיין כואב למרות הטיפול מה שלא אמור לקרות
יש מבין?
באנה נראה שאתה לא מבין מילים
אנסה להסביר למרות שאני כמעט בטוחה שכול מה שהמוח שלך עושה זה להיות מילוי לראש.
רפרפתי בצחצוח וזה יכול לקרות גם לך.
גם למשפחה שלך.
חלאס לחפש אשמים
באתי לרופא כי היו לי כאבים בשיניים האחוריות כי לא צחצחתי אותן כמו שצריך(כי הייתי ילדה קטנה ולא ידעתי איך) . אבל תמיד צחצחתי אותן.
באתי לרופא כדי שהוא יתקן את זה תמורת תשלום
לא היה לי נזק אסטרונומי אבל היה צריך לעשות לי כתר כי היה לי חור.
זה עדיין כואב למרות הטיפול מה שלא אמור לקרות
יש מבין?
אנונימית
אוקי את אמרת שאת לא צחצחת לפני שנתיים והייתי בת 16 בגיל הזה יודעים לצחצח גם אם כואב
והמון שלי מילוי לראש כן
את תלמדי לכתוב כי כותבים כל ולא כול
חאלד לחפש אשמים מה עשית קודם כשאמרת שזאת "אשמת" הרופא
והמון שלי מילוי לראש כן
את תלמדי לכתוב כי כותבים כל ולא כול
חאלד לחפש אשמים מה עשית קודם כשאמרת שזאת "אשמת" הרופא
להתקשר אליהם דחוף
אולי את יכולה לקבל משכך כאבים לבינתיים, אם זה יעזור, לפחות שלא יכאב לך כל כך.
אם זה כאב שלא אמור להיות מלכתחילה זה ממש רשלנות ולא בסדר בכלל, הם חייבים לטפל בזה.
אולי את יכולה לקבל משכך כאבים לבינתיים, אם זה יעזור, לפחות שלא יכאב לך כל כך.
אם זה כאב שלא אמור להיות מלכתחילה זה ממש רשלנות ולא בסדר בכלל, הם חייבים לטפל בזה.
באותו הנושא: