6 תשובות
לכי לבית חולים
שואל השאלה:
מה בית חולים
מה בית חולים
אנונימי
לא בית חולים!
אל תלחיצו אותו סתם
אל תלחיצו אותו סתם
זה פשוט דם כי עשית את העגיל
לא נראה לי שזה משהו כזה מזיק
לא נראה לי שזה משהו כזה מזיק
אנונימית
עשיתי טראגוס לפני חצי שעה בערך
בחודש הראשון גם לי החור דימם קצת אבל זה דעך עם הזמן..
כנראה אתה הזזת את הגעיל ופצעת את התעלה של החור
עכשיו פשוט תנקה בעדינות את הדם
ותחטא עם מי מלח
אם אתה רואה שהמצב מחמיר אין ברירה וצריך ללכת לפריסר..
תנסה לחטא בעדינות יותר, פצעת את עצמך.
בחודש הראשון גם לי החור דימם קצת אבל זה דעך עם הזמן..
כנראה אתה הזזת את הגעיל ופצעת את התעלה של החור
עכשיו פשוט תנקה בעדינות את הדם
ותחטא עם מי מלח
אם אתה רואה שהמצב מחמיר אין ברירה וצריך ללכת לפריסר..
תנסה לחטא בעדינות יותר, פצעת את עצמך.
לכי למי שעשית אצלו את העגיל.
יחסית מהר וכאילו אל תגיעי בזה יותר מידי א כדי שחלילה לא תזהמי או אנערף
יחסית מהר וכאילו אל תגיעי בזה יותר מידי א כדי שחלילה לא תזהמי או אנערף
באותו הנושא: