6 תשובות
שואל השאלה:
זרעי מאש?
זרעי מאש?
זה תלוי בצמח.
בטמפרטורה נמוכה (במקרה זה, 4 מעלות צלסיוס), יש צמחים שימותו וצמחים אחרים יאטו את קצב צמיחתם.
בטמפרטורה נמוכה (במקרה זה, 4 מעלות צלסיוס), יש צמחים שימותו וצמחים אחרים יאטו את קצב צמיחתם.
ערב טוב.
יקיר/ה, ברגע שמציאים את הנבטים, ממתקן ההנבטה, הם מפסיקים לנבוט, אם מכניסים אותם למקרר, עם מתקן ההנבטה, הם ממשיכים לנבוט.
שבוע טוב ומבורך.
יקיר/ה, ברגע שמציאים את הנבטים, ממתקן ההנבטה, הם מפסיקים לנבוט, אם מכניסים אותם למקרר, עם מתקן ההנבטה, הם ממשיכים לנבוט.
שבוע טוב ומבורך.
מנסיוני עדשים נובטים גם במקרר. בקיץ בגלל החום מוטב לשים אותם במקרר.
לי יש שיטה משלי להנבטה. משרה את העדשים כמה שעות במיים בסיר, בקיץ במקרר. מסנן, ושם במקרר. עם מכסה לסיר. לאחר 3-2 ימים, אם יבשים., משרה במיים שוב כשעה. מסנן ומכניס למקרר במדף העליון, שם חם יותר. לציין שבחורף, אפשר להשאיר הסיר גם מחוץ למקרר.
זה מצליח לי תמיד.
זה מצליח לי תמיד.
חבר טוב
לכל סוג של צמח יש דרישות שונות, יש סוגים של צמחים שבישראל יעדיפו לגדול במקרר. ויש הרבה צמחים שהגיעו לישראל מהאיזורים הטרופיים שלא מסוגלים להתקיים בקור.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: