9 תשובות
שואל השאלה:
רומנטיקה/שדים
+קומדיה
אנונימית
וואן פיס
קלילה
סיימתי אותה ביום
מצחיקה עד מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
לצערך אני כבר בפרק 300 ומשהו
אז
.....
חוח
אנונימית
גופה קבורה מתחת לרגליה של סאקוראקו-סאן
שואל השאלה:
אה ואני גם מאוד מאוד מאוד מאוד אוהבת אנימה גייז(:
(בהעדפה ליאוי יאיי)
אנונימית
טוב טוב
אז אממ free טובה
גם yuri on ice טובה
given אם בא לך לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
free אני אנסה תודה
יורי וגיוון ראיתי
ו....נכון שמאפיו כל כך חמודד?!?!
והסרט....פצץ!
אנונימית
no.6 אמרו לי שזה טוב אבל עוד לא ראיתי
mo dao zu shi
^אני מסכימה שמאפיו מקסיםם
ולגבי השאלה, אין לי יאוי אבל הנה כמה טובות
hanasaku iroha
bloom into you
toilet bound hanako kun
princess principal
wonder egg priority
black butler
demon slayer
k on
kemono jihen
mushoku tensei
horimiya
my next life as a villainess
אם תבחרי משהו מהרשימה תגידי ואשלח איפה לראות את זה