התחברות הרשמה

86 במודל g זה סבבה?

5 באפריל 2021, 16:08
בגרותבחינות בגרותציוניםבגרות באנגלית5 יחידות    
3 תשובות
כן זה מצויין
פ
פסיכופתית, מוריד?
אני גם קיבלתי ככה ואני ניגשת למועד ב אבל בכללי זה ציון טוב
L
Lushlife
מעולה
א
אוראל G
באותו הנושא:
80 בבגרות במודל E זה סבבה?
קיבלתי היום 85 במודל e כיתה יא זה סבבה?
ציון הגשה 90 באנגלית (5 יחל כיתה יא מודל e) זה יפה ? ציון הגשה סבבה?
מאיזה ציון לדעתכם זה נחשב לטוב באנגלית במודל e ובמודל g ?
יש לי מחר מועד ב בגרות באנגלית מודל G, בבגרות הקודמת הלך לי סבבה לגמרי אני יודעת שיש לי טעות אחת ועוד תשובה שלא יודעת אם
כמה אתם משערים שקיבלתם במודל E? אני 90
מה היה לכם יותר קשה במודל E השמיעה או האנסין?
מה נקרא חתיך במודל היופי? מבחינת פנים ושיער
קיבלתי 81 במודל e.. אין לי עתיד?
מה ההבדל בין תרכובת לתערובת במודל החלקיקי?
כשנותנים עבודות במודל אז הציון מופיע במשוב או במודל?