התחברות
הרשמה
לוקחים את הציון הגבוה בבגרות בהיסטוריה בין מועד א למועד ב?
5 באפריל 2021, 12:35
בגרות
בחינות בגרות
ציוני בגרות
היסטוריה
בגרות בהיסטוריה
3 תשובות
תמיד לוקחים את הגבוה
ח
חזירון המזל
נראלי שכן כמעט בטוחה
י
ייייייייייייי11
הציון הגבוה
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
באותו הנושא:
אם יצאץי בלי בגרות שלם ורציתי לשפר אחר כך הם לוקחים הציון הגבוה או האחרון ?
אם עושים מועד ב לבגרות לוקחים את הציון הגבוה נכון?
בטוח לוקחים את הציון הגבוה במועד ב' בבגרות נכון?
בבגרות לוקחים את מועד ב או את הציון הגבוה מבין שניהם?
מועד ב בבגרות- לוקחים את הציון הגבוה?
נגיד ועשיתי שני מועדי בגרות אבל בראשון קיבלתי ציון יותר גבוהה לוקחים את הגבוהה מבין השניים ?
אם אני עושה מעוד ב' בבגרות לוקחים את הציון הגבוהה או את הציון של המועד ב' ?
באנגלית ומתמטיקה לוקחים את הציון הגבוה או האחרון בבגרויות?
אם אני נגשת למועד ב בכל בגרות היסטוריה תנך וזה לוקחים את הציון הגבוה או האחרון
סיימתי תיכון ועשיתי בגרות פעמיים, לוקחים את הציון הגבוה או האחרון?
תגידו בבגרות לוקחים את המבחן האחרון או את הציון הגבוה יותר?