3 תשובות
ממש יפה ומגניב , אעקוב בשמחה:)
זה מעולה אבל בוא נראה אם זה ישרוד בטיקטוק
כי זהטיקטוק בכל זאת....
כי זהטיקטוק בכל זאת....
כן נדיר אני אפילו אעקוב
באותו הנושא: