תשובה אחת
כן זה תופס הרבה מקום כי כל תזוזה של כל משתמש הוא זוכר אותה וככה כל הזמן הזיכרון עולה
ולגבי מכביד לא בגלל שמשתמש אחד יכול להיות פעיל ולא ניתן להשתמש בשני משתמשים באותו זמן. יש סיכוי לזה שהארד דיסק מתמלא ולפעמים כשיש כ- 20 gb פנויים הוא מתחיל להאיט כי הוא משתמש בהארד דיסק לצרכים שונים שקשורים לביצועי המחשב.
אנונימי