5 תשובות
תנסי לא להיות בפלאפון אם לט יעבוד תוך חצי שעה כנראה שכבר תישארי ערה
שואל השאלה:
חחח אז מה שווה אם אני אשאר ערה
אני גם צריכה אני החלטתי פשוט לא לישון כי אני לא רואה טעם..
אבל מה שבדרך כלל עוזר לי לישון זה לדמיין כל מיני דברים וזה מרדים אותי דיי מהר, אולי זה יעזור גם לך..
תסכמי בחשבון
אני ממליצה כבר לא ללכת לישון זה עוד שעתיים