6 תשובות
אין לי שמץ
אבל זה לא היה נחוץ בכלל
זה עדיין ביג היט מיוזיק פשוט שינו את השם של הסוכנות להייב לייבלס במקום ביג היט לייבלס
אנונימית
הסיבה לכך שביגהיט שינו את שם החברה לhybe:
בחברה מוסרים כי שילבו את המשמעויות של חיבור, הרחבה וזוגיות בשם החדש, במטרה ליצור מערכת שמתרחקת מההיררכיה ומאפשרת לעובדים בעלי מומחיות בתחומים שונים לעבוד בצורה אופקית.

באנג שי-היוק(יו"ר ומנכ"ל ביג היט בידור)אמר:"אנו מפעילים עסקים שונים ומבינים את תחום הבידור במובן רחב בהרבה ממה שנתפס בעבר הרגשתי צורך לשנות את שמנו כסמל למבנה שיכול לחבר ולהרחיב את העסקים הנוכחיים."

hybe- "אנחנו מאמינים במוזיקה"

מקווה שעזרתי❤
ואני לא הבנתי לאיפה נעלם ביגהיט *_*
מבאס שהם החליפו את השם.. כאילו היג היט היה שם כזה קליט וזורם ועכשיו זה "הייב"
והם גם החליפו את הפתיח של הקליפים.. :(
^כן זה מבאס
וכשיצאו כל השירים החדשים עכשיו לא הבנתי מה קרה לביג היט
איזה סתומה אני חח