4 תשובות
אם זה בל ניתן לעצירה תאכלי באיזון
חבל למנוע אחרת זה הורס את כל ההנאה בדיאטה מקשה והופך לסבל
לקרוא משהו או לראות משהו שיעסיק אותך
ולשתות מים
תקשיבי יש לי טיפ
תאכלי מתי שאת באמת רעבה, בלי נשנושים וכל הדברים האלה, ככה תגיעי למצב שלא באלך לנשנש ובאמת תרצי לאכול מתי שאת באמת רעבה, ולא רעב פסיכולוגי שהוא לא באמת. מתי שאת מרגישה שאת באמת רעבה תאכלי. ככה תתרגלי ואפילו לא יבוא לך מתוקים. כמובן שבאירועים וכאלה פעם בשבוע מותר לחרוג אבל תהפכי את זה לאורח החיים בריא שלך. ככה ירדתי 20 קילו
ולגבי עכשיו, שתי מלא מים (;
תוכל/י פרי/ירק שאת אוהב/ת או שתשתי מים
תצפי בסדרה אהובה או סרט כדי להעביר את הזמן !
בהצלחה:)