8 תשובות
את לא מכירה אותם ולא תפגשי אותם לעולם:)
את יכולה לעשות הכל
את יכולה לעשות הכל
אני חושבת שכדאי לך ללכת עם חברה או מישהו שהוא ידידותי ואז הוא יתחיל שיחות עם אנשים ואת רק תזרמי עם השיחה .. לי אישית, יותר קל להכיר ככה אנשים..
שואל השאלה:
^^אני כן אפגוש אותם זה מסיבה של כמה אנשים מהתואר שלי ובגלל זום בנתיים יש לי רק חברה אחת מהתואר (אנחנו שנה ראשונה) והיא לא באה לשם
^^אני כן אפגוש אותם זה מסיבה של כמה אנשים מהתואר שלי ובגלל זום בנתיים יש לי רק חברה אחת מהתואר (אנחנו שנה ראשונה) והיא לא באה לשם
אנונימית
שמעי, אפשר קצת לתפוס ראש, וזה ממש מעלה את הביטחון העצמי וזה יעשה לך את הערב כיף פי כמה. רק אם ממש באלך.. לא מומלץ לכל אחד.
שואל השאלה:
emma^ אני אלרגית לאלכוהול פעם הייתי שותה אבל אסור לי עכשיו
emma^ אני אלרגית לאלכוהול פעם הייתי שותה אבל אסור לי עכשיו
אנונימית
את חייבת? אני הייתי נוטש
שואל השאלה:
חלאם שם בדוי^ זה הזדמנות טובה אשכרה להכיר אנשים מהתואר. אנחנו כבר חצי שנה בזום ואני חצי מכירה אדם וחצי בערך.
וakms חח תודה. עזרת לי להרגיש קצת יותר עם ביטחון. הבעיה שאני פאדחנית ומביכה בלי לשלוט בזה ולכן אני מפחדת
חלאם שם בדוי^ זה הזדמנות טובה אשכרה להכיר אנשים מהתואר. אנחנו כבר חצי שנה בזום ואני חצי מכירה אדם וחצי בערך.
וakms חח תודה. עזרת לי להרגיש קצת יותר עם ביטחון. הבעיה שאני פאדחנית ומביכה בלי לשלוט בזה ולכן אני מפחדת
אנונימית
רגע אין צבא בגיל 19? איך תואר
באותו הנושא: