12 תשובות
את יכולה לרדת במשקל גם אם לא תאכלי ביסקוויטים כל היום ממליצה לך לאכול מאכלים יותר בריאים
שואל השאלה:
אבל למה אףא חד לא עונה על מה ששאלתי
אנונימית
את לא צריכה לאכול קצת בשביל לרדת במשקל אלא לאכול נכון. לחיות על מרק וביסקוויטים זה לא מספיק, את צריכה לשלב ארוחות עם פחמימות, חלבונים ושומן.
כמות הקלוריות שאת אמורה לאכול ביום תלויה גם במשקל, בגובה ובגיל שלך.
שואל השאלה:
בת 15 משקל 50 גובה 160
אנונימית
שומעת אני עונה לך על זה בפרטי חשוב רצח רק שלחי הודעה דקה
שואל השאלה:
את יכולה לכתוב פה?
אנונימית
סתם ארוך מעדיפה בפרטי הכל טוב תחסמי אחריי רק שתראי
אני לא הבנתי את השאלה אבל תאכלי לחם מלא זה משביע. חביתה וזה גם עם קצת קלוריות
את צריכה לאכול 1517 קלוריות ביום.
במידה ואת רוצה לרדת במשקל, את יכולה להוריד למינימום 1213 קלוריות ביום.
זה כמובן אם את לא עושה ספורט.
שלחי לי דקה הודעה בפרטי
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי
אנונימית
תפסיקי עם הביסקוויטים ותתחילי לאכול חלבונים ירקות פירות וקטניות