4 תשובות
אין שום סיבה שתהי בבידוד
אממ, לא בהכרח. יכול להיות שאת לא הרגשת טוב או שהיו לך תסמינים כלשיהם זההים למה שיכול להיות אצל חולה.
אחרי שאת עושה בדיקה את צריכה להיכנס לבידוד עד שתקבלי את התוצאות. אחרי זה את יכולה לצאת ממנו. התהליך לוקח בדכ 24 שעות או יותר
4AM