נשמע צהוב אבל אני צריך להיות עכשיו חודשיים בבית לפחות ואני ממש אתגעגע לחברים,לפי קצב ההחלמה שלי נראה שתוך שבוע אני כבר חוזר לעצמי,הבעיה שבמשך חודשיים אסור לי להרים דברים כבדים או לעשות פעילות מאומצת ובגלל זה אני לא יכול לחזור לבסיס לתפקיד שלי כי זה רוב התפקיד,בקיצור אפשרי לבוא לבקר קצת או שיש בעיות עם זה?(ונכון שאני יכול להיפגש איתם בסופשים אבל אני גר יחסית קרוב לבסיס והחברים הכי טובים שלי גרים או בצפון או בדרום הקיצוניים של הארץ וזה קצת יותר מסובך להגיע לשם