4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא אהיה כל היום בבית וגם אתמול אני חייבת לישון
אבל אני לא אהיה כל היום בבית וגם אתמול אני חייבת לישון
אנונימית
ב13:30
עזבי תשינה להיום
תשארי ערה עד 10 כזה ולכי לישון אז..
תשארי ערה עד 10 כזה ולכי לישון אז..
באחת ושימי שעון מעורר!
באותו הנושא: