61 תשובות
לא סיס למשל אני נמשכת להמבורגר
כן מוזר
שואל השאלה:
מה מוזר בזה בדיוק תפרטוו
אנונימית
לא ממש לא
אלה דברים דיי מושכים
בתור חרא אדיש אין לי מושג איך נמשכים לזה
מי אוהב אדישים תגידי לי
לתת להם כאפה
וציניים שלמות
מה מוזר בזה מה אתם רוצים
זה מאוד נגמר ברע
טבעי טבעי
יבוטים זה טוב רצח
אני אומר לכם בתור אחד כזה זה שווה, מקבלים יחס אישי ומצחיק
יש לך פרופיל של אנימה יבתול
אנונימית
לא מוזר, אבל אגרסיביים קצת פחות...מעיד על השכלה נמוכה, לא הטייפ שלי. וויב אגרסיבי זה נחמד אבל גבר אגרסיבי שרק מחפש ללכת מכות זה מוריד רצח-
אנונימית
בסדר חמוד לא צריך להתפרץ ולצעוק
אנונימי
שואל השאלה:
לא אגרסיבי כזה יש הבדל סין אגרסיבי לאלים
אנונימית
facts ngl
ואת אנונימית.. לפחות תעמדי מאוחרי המילים שלך תיהי גיבורה
אם ככה אז וויב אגרסיבי, כמו שאמרתי זה נחמד. אבל זה לא אגרסיבי זה פשוט גבר עם חזות קשוחה
אנונימית
חוץ מהציניים, אז... למה...? רוב הסיכויים שאת רק תיפגעי מבחורים כאלו, אבל אוקה...
כנראה שאת פשוט אוהבת באד בויז כי את די צעירה.
יכולות להיות עוד סיבות, אבל זו העיקרית, נראה לי.
לא יודעת אבל ריגוש והכל וזה דברים מושכים לא לזוגיות אבל בקטע מיני אולי
שואל השאלה:
לא כאילו אני באמת קיצונית בקטע שאני לא יכולה עם רומנטיות וקיטשיות וזה בכלל אני חייבת בנאדם קשה
אנונימית
בזה את כבר צריכה לטפל. אני חושב שזה נובע מחוסר הערכה עצמית או משהו כזה...
בזה את כבר צריכה לטפל בעצמך, אני לא פסיכולוג או מבין בנשים.
שואל השאלה:
מה קשור חוסר הערכה
אנונימית
כי אם היית מעריכה (יותר) את עצמך, אז היית רוצה מישהו שיאהב אותך ולא יהיה קשה איתך.
שואל השאלה:
לא נו אני רוצה שהוא יאהב אבל בדרך כזאת ספציפית ולא יגיד לי כל שניה מתוקה שלי וכאלה כי זה מוריד לי וגורם לי לקבל אותו כמובן מאילו
אנונימית
לא חושב שיש מישהו שהיה נותן אלף מחמאות כל רגע... אני לפחות לא...
אבל זה לא אומר שצריך באד בוי עכשיו...
רוצה ריגוש ואתגר?
הינה לך:
נסי לא לקחת את בן הזוג שלך כמובן מאליו.
שואל השאלה:
זה המוח עושה את זה בלי שאני רוצה בכלל וזה לא קשור אני פשוט נמשכת לזה ואני לא מסוגלת עם רומנטיקה
אנונימית
הגיוני, גם לי קשה לראות את עצמי במצבים רומנטים לפעמים, באמת לא מבין איך אנשים מסוגלים, אולי זה מעיד על קור
אהמ... תראי, אני אגיד לך את האמת המרה (זה עדיף על השקר המתוק, ואת כמראה כבר יודעת את מה שאני אגיד):
כנראה שאת פשוט תצטרכי להיפגע מערסים (ידועים גם בתור "באד בויז"), עד שתביני שאת צריכה מישהו שיכבד אותך, יאהב אותך ויהיה נחמד אלייך.
המון בנות עוברות את זה בגיל ההתבגרות, אבל כולן מתבגרות בסוף.

אני חושב שאת צריכה גם לנסות לא לתת למשיכה שלך לשלוט לך על החיים כי אז את יכולה להיתקע עם גבר משפיל ומכה, אבל את נמשכת אליו, אז את נשארת איתו.
נסי לפחות... לא ללכת לערסים אם את מעדיפה שלא להיפגע...
שואל השאלה:
לא תכננתי גם ללכת על ערסים והקטע שלי זה לא באד בויז פשוט אנשים יותר ציניים אדישים ואגרסיבים לא אומר דווקא ערסי צעצוע זה אומר גברים על רמה שעברו בחיים שלהם כמה דברים
אנונימית
אה אז אנשים בני 30? מה קשור בין לעבור למשהו בחיים לאגרסיביות?
שואל השאלה:
מה קשור 30
בסדר האגרסיביות זה יותר פחות עדינות לא בקטע אלים
אנונימית
אמרת: "אנשים שעברו משהו בחיים", אז אנשים בני 30? היית אומר 40 או 50, אבל זה מוגזם.
אהמ... אני לא מצליח להבין אותך לגבי החלק השני...
שואל השאלה:
שהם פשוט פחות עדינים מאנשים רגילים
מתעצבנים קשה כזה ומתנהגים קצת יותר אגרסיבי
ומה 30 יש אנשים בני 16 שעברו יותר מבני 30
אנונימית
כן... בן זוג עם בעיות עצבים זה כיף חיים...
אוקה, אני לא כל כך יודע מה לענות לך...
שואל השאלה:
מה אתה מקצין הכל מה קשור בעיות עצבים
אנונימית
לא בריטי^
פאק איך אתה כזה חכם???
אנונימית
"מתעצבנים קשה כזה ומתנהגים קצת יותר באגרסיביות."
תתארי לי את זה במילה אחת.
טוב תקשיבו הדיון שלכם מיותר לטעמי, תפסיקו הוא סתם חופר לי
כשאת אומרת אגרסיביים את מתכוונת לגברים בסרטים וסדרות שהם כזה קשוחים ומגניבים ואובר פרוטקטיב כאלה? כי בחלק הזה קצת איבדתי אותך
לאנונימית השנייה (לא שואלת השאלה)
זה מה שקורה כשאתה "נחמד מדי" (לא ערס), ומתחיל לקרוא כל היום מאמרים ושאלות (ותשובות) על למה בנות מעדיפות פאקבויז וערסים d:
גם את כמוה?
שואל השאלה:
חחחחחחחחחחחח
אנונימית
לא. אני ממש לא כמוה. פעם אהבתי באד בויז ונכוויתי. זה כיף לסקס וכו' אבל בזוגיות אף אחת לא באמת רוצה שיתייחסו אלייה ככה, לכן אתה חכם. אתה לא בן 14, נכון? אין סיכוי...
תמשיך להיות ''נחמד מידי''... אין הרבה גברים טובים כמוך!
אנונימית
שואלת השאלה
איך עשית את זה?

אנונימית
אני מבין שיש לך כבר ניסיון עם זה. נו, כמו שאמרתי: לפעמים פשוט צריך להיפגע כדי להבין מה אתה באמת צריך.
מקווה שאת עכשיו בזוגיות בריאה d:
ומן הסתם שאני מתכוון להמשיך להיות "נחמד מדי" כי זה האופי שלי.
לא יודע אם אני באמת כזה נחמד, אבל אני לא ערס או שוביניסט, אז אני מניח שכן.
שואל השאלה:
כן בתכלס בסקס זה הכי טוב אבל גם בזוגיות
אנונימית
עשיתי מה? נכוויתי?
אנונימית
שואלת השאלה
לגבי צ'יקי בום אין לי מענה.

לאנונימית
זה לא היה לך.
זה היה לשואלת השאלה כי היא עשתה שיש הרבה חי"תים, אז עניין אותי איך בדיוק...
לא בריטי^
תודה על העריכה וכל המסביב...
אני לא בזוגיות אבל לפחות כיום אני יודעת מה אני צריכה. טיפלתי בעצמי בצורה מקצועית והבנתי בדיוק למה נפשי כמהה ליחסים מהסוג ההוא. אני כבר לא שם היום, למזלי הרב...
אנונימית
את התחלת לטפל בזה לפני שנפגעת, אחרי או במהלך הזוגיויות הרעילות?
אם אפשר לשאול, בת כמה את?
ואני שמח שטיפלת בעצמך ושאת מבינה מה טוב בשבילך.
אני בטוח שאת תמצאי לך גבר "נחמד מדי" ושאתם תאהבו אחד את השנייה d:
אני בת 20. טיפלתי במהלך כל זה ועד עכשיו אני מטפלת בעצמי כי אני לא חושבת שיש כזה דבר ''לסיים טיפול''... טכנית, ברור שכן. נפשית? לא ממש. טיפול זה בעיניי סטטוס נפשי. כל אדם שיכול לאפשר לעצמו כלכלית טיפול - שיעשה את זה!
בעזרת ה' אני אמצא גבר חכם, טוב ומקסים כי זה באמת מה שטוב לי ומה שמגיע לי! בהדגשה על 'מגיע לי'!!
אנונימית
כל הכבוד, ובאמת כל טוב בשבילך!
את יודעת, גם זה מהבית. כלומר, אם להורייך הייתה זוגיות טובה ואוהבת, אז את גם תימשכי למישהו טוב ואוהב. אבל אם להורייך הייתה זוגיות רעילה עם הרבה ריבים, אז את תימשכי למישהו לא יציב.

כמובן שהייתי רק רוצה לדייק על "מגיע לי".
זה לא בשבילך, אלא יותר לאנשים שיקראו את זה:
נכון שלכל אדם מגיעה זוגיות בריאה ואוהבת, אבל אתם לא יכולים לצפות ממישהו שיאהב אתכם ויעשה הכול בשבילכם, אם אתם לא תעשו את אותו הדבר בשבילו, נכון? הזוגיות הכי טובה היא כששני הצדדים מוכנים לעשות הכול כדי לראות את החיוך של בן הזוג שלו (כבר התבלבלתי עם המין, אז אני פשוט אדבר בלשון זכר, אך כמובן שזה גם לבנות).
אני נשמכת לשוגר דאדי שלי שרק צאן~
אני על אנונימית אז לא אכפת לי:
לי אישית זה לא הגיע מההורים... יותר בכיוון של פגיעה מינית מתמשכת מגיל קטן ממש... יותר בכיוון של ערך עצמי ירוד מאד ברמה של הפקרות נפשית וגופנית בגיל מאוחר יותר.
לגביי מה שכתבת למטה - מסכימה איתך בכל מילה!!!
אנונימית
עצוב לי לשמוע שזה מה שעברת, אבל אני שמח שאת עברת את זה כמו גדולה!
אני פה בשבילך אם את צריכה לדבר, אבל בטח יש לך פסיכולוג, אז את לא זקוקה לי.

ובכן, היה לי נחמד (?) לשמוע על חוויותייך ולדבר איתך.

כל טוב d:
שואל השאלה:
איזה חמודים
אנונימית
לא בריטי יקר,
א. יש לי פסיכולוגית. (זה לא ממש משנה לך, סתם קטע שלי לתקן אנשים כדי להרגיש חכמה ומיוחדת..)
ב. שמחה שהיה לך נחמד (?)... (אם אתה לא יודע מה הרגשת כשקראת את מה שכתבתי, איך אני אדע?)
ג. יצאתי סופר אובססיבית עכשיו אבל אני סבבה עם זה
ד. כמעט כל שאלה שלך שפתחתי עכשיו, ראיתי תשובות שלך וצחקתי. במיוחד על התשובה בקשר לצחצוח שיניים... חח

שואלת השאלה:
מי חמודים?
אנונימית
ב. היה לי נחמד לדבר, אבל לא נחמד לי לשמוע על מה שעברת כי זה לא כל כך נעים.
ד. מה זאת אומרת שאלה שלי? שאלה שאני שאלתי או שאלה שאני עניתי? איך אפשר לראות את שאלות ששאלתי/עניתי?
למה אין א' ו-ג'? אובססיבית כבר אמרנו?
ראיתי שענית על השאלה... לא ענית מאנונימי וכתוב השם משתמש שלך ופתאום שמתי לב שזה אתה... כמעט כל שאלה שפתחתי הייתה שם תשובה שלך והיו לך בחלק שאלות, תשובות ממש מצחיקות... זהו... סתם ציון עובדה.

רק עכשיו קלטתי שענית רק על ב' ו-ד'... סורי.
אנונימית
אה אוקה. אני כמעט ולא עונה מאנונימי (אולי אך פעם לא עניתי מאנונימי באמת). פשוט חשבתי שאפשר לבדוק על אילו שאלות ענית.

לא עניתי על א' וג' כי אין לי מה לענות על זה פשוט.
לא סיס אני נמשכת לליבי (aot)