11 תשובות
עדיף לך להשאר ולא לחזור בשעה כזאת לפחות זה חבר טוב שאת בטוחה אצלו ומחר תראי מה תעשו
אין לך מה לפחד תדברי עם איזה חבר או חברה טובה בטלפון אם את רוצה לחזור עכשיו תלכי בביטחון ואם לא תסבירו לו בבוקר ואין כלום ולא יהיה כלום וזה רק בגלל שהייתם שיכורים
אם לא ץדברו על זה זה יהיה הרבנ יותר מוזר
תשאלי אוץו בבוקר אם הוא זוכר מה קרה
ושלא יפגע בקשק שלכם
תגידי "היה כיף", מה כבר אפשר להגיד, נשמע מביך. פשוט לחייך.
עדיף לך להישאר אלה אם כן יש לך מישהו שרת בטוחה שיכול לקחת אותך...
ובבוקר תגידי לו בכנות מה את חושבת...
שואל השאלה:
אני אשאר ופשוט אצחק בבוקר או משהן
אנונימית
חחח בהצלחה לך
או שתגידי לו שהוא חלם ושאין לך מושג על מה הוא מדבר
^אל תעשי את זה הוא שלח אותך לאשפוז
שואל השאלה:
בוכהה
אנונימית
שואל השאלה:
מעדכנת הוא פשוט הכין ארוחת בוקר ואמר הפתעת אתמול וצחקנו לא היה מביך
אנונימית