17 תשובות
הרגע הכנתי נס אז זה לא מוזר
אני ממש מקווה שלא מוזר כי גם אני ככה
אוי קפה בלילה זה מדהים
פשוט תשתה קפה
KMP
כולה קפה
שואל השאלה:
שכנעתם אותי הלכתי להכין קפה
הגיוני ביותר
על מי אתה עובד אני שכנעתי אותך
לחייג
יאוו איך בא לי עכשיו כוס כזאת עם קפה קר וקרח פאק
זה בסדר לי יש דודא למלפפון חמוץ ולגבינה צהובה סתם ככה מדי לילה
עשית לי דודא ואין לי כוח לקום
תודה חבר
לחייג למוסד לחולי נפש בכל מקרה
אתה רציני זה קפה לי יש דודא לארטישוק כבר חצי שנה אני בכלל לא זוכרת את הטעם של זה אבל סבבה
נשבעת היה לי דודא בשלוש בבוקר גם לקפה הכנתי ונדפקתי אני ערה עד עכשיו