9 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שאני חושבת עליו ב2 בלילה מה לעשות
אנונימית
תלוי ממה אותו הבן אדם התעלף, אבל רוב הסיכויים שאחרי כמה שניות/דקות הבן אדם כבר יחזור להכרה
אמאלה טינקרבל
נשבעת שחשבתי על זה לפני שעה.
פשוט מתעוררת אחרי כמה דקות
הפחד שלי להיות לבד בסיטואציה כזו
מי שמעליי הסבירה את זה הכי טוב אבל המקרה עם הלשון נדיר שיקרה אל תבהלו
קרה לי בלילה הלכתי לישון ופשוט באמצע הלילה אח שלי נכנס לחדר וראה אותי מפרכסת בגלל שאני חולת אפלפסיה ואני פשוט לא זוכרת כלום וכל פעם שאני בהתף אני מוציאה קצף מהפה גילוגלי עיניים ורעידות
יכול להיות שהבנאדם פשוט יחזור להכרה תוך כמה דקות
או שיכול לקרות מה שilysm כתבה עם הלשון והחניקה
שואל השאלה:
תודה על הפחד לישון בלילה לבד עם דלת סגורה הייתי צריכה את זה :)
אנונימית