2 תשובות
זה אנור שלא ניתן להזמין מקום... זה אומר או שאין מקום או שהרכבת שמורה לאנשים כבר מראש או שאולי הרכבת לא עוברת שם מחר?
כרגע בגלל הקורונה יש מספר מוגבל של אנשים בכל רכבת. חייבים לשמור מקומות מראש ברכבת ישראל. אם זה לא נותן, כנראה התפוסה מלאה לרכבת הספציפית הזו.
באותו הנושא: