4 תשובות
אפשר לכתוב שהזווית הנוצרת היא 90 ואין צורך לכתוב שad מאונך כי זה הכוונה של גובה
שואל השאלה:
ואיזה משפט לכתוב בנימוק בטענה ונימוק?
אנונימית
הנימוק הוא ההגדרה של גובה, לא משפט
גובה הוא מאונך לבסיס ולכן יוצר זווית ישרה עם הבסיס