התחברות הרשמה

מה דעתכם על ילדה בכיתה ז שמתאפרת לבית ספר

פודרה,קונסילר,קצת טינט,גלוס ומסקרה
3 באפריל 2021, 23:56
איפורכיתהקוסמטיקה    
2 תשובות
שתעשה מה שנוח לה וטוב לה:)
ש
שמחה לעזור:)
הכל טוב אני התחלתי בכיתה ח וזה לא כזה משנה מתי שהיא מרגישה בנוח
ו
ויטמין דיק
באותו הנושא:
יש לי ילדה בכיתה שבאה לבית ספר עם קלמר של פראדה, זה אומר שהיא עשירה לדעתכם?
מה הייתם חושבים על ילדה בכיתה ו שמתאפרת?
לכל מי שמתאפרת לבית ספר בבקשה תיכנסוו
בנות מי שמתאפרת לבית ספר
יש לי ילדה בכיתה שמתאפרת מוגזם
זה בסדר לדעתכן שאני בכיתה ח' ומתאפרת לבית ספר?
לדעתכם זה בסדר שילדה בכיתה ח וילד בכיתה ט יהיו זוג?
לדעתכם, ילדה בת 14 (כיתה ט) וילד בן 17 (כיתה יא) זה בסדר?
בנות שמתאפרות לבית הספר- מה אתן שמות, בנות כמה אתן, והאם יש עוד בנות שמתאפרות בכיתה שלכן?
מה תחשבו על מישהי שמתאפרת (לא מוגזם) גם כשהיא מזמינה אנשים לבית שלה?
בנים/בנות מה תחשבו על ילדה שמתאפרת?