5 תשובות
בדרכ זה סתם חרטא שמקבלים שאת נכנסת לאתרים לא בטוחים
חרטא אל תאמיני לזה
כנראה נכנסת לאתרים עם וירוסים או משהו..
אם את ממש רוצה להיות בטוחה לכי לחנות טלפונים..
כנראה נכנסת לאתרים עם וירוסים או משהו..
אם את ממש רוצה להיות בטוחה לכי לחנות טלפונים..
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח מה ההורים שלי יעשו בדיוק
^חחח מה ההורים שלי יעשו בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
איך מבטלים את ההתראות?
איך מבטלים את ההתראות?
אנונימית
תראי להורים שלך
באותו הנושא: