תשובה אחת
היי
האחים שלי מציקים ומעצבנים כל כך שאת לא מבינה, מלשים עליי, נוגעים בנקודות רגישות, צועקים, עושים לי דווקא בהכל.
אבל הם האחים שלי, ובגלל זה אני אוהבת אותם לא משנה מה.
תנסי להסביר לאמא שלך שזה לא רק אשמתך ושהיא עושה בכוונה ואני מקווה שהיא תבין.
אבל אל תשנאי את אחותך, כי ככה זה אחים ואחיות.. בסופו של דבר כל האחים כמעט רבים כל היום ומציקים
האחים שלי מציקים ומעצבנים כל כך שאת לא מבינה, מלשים עליי, נוגעים בנקודות רגישות, צועקים, עושים לי דווקא בהכל.
אבל הם האחים שלי, ובגלל זה אני אוהבת אותם לא משנה מה.
תנסי להסביר לאמא שלך שזה לא רק אשמתך ושהיא עושה בכוונה ואני מקווה שהיא תבין.
אבל אל תשנאי את אחותך, כי ככה זה אחים ואחיות.. בסופו של דבר כל האחים כמעט רבים כל היום ומציקים
באותו הנושא: