21 תשובות
שואל השאלה:
אייפד של apple
אייפד של apple
צריך אייפד פרו אם אני לא טועה והוא פלוס העט יקרים אחושילינג
לי יש את הטבלט, הוא חמוד אבל לא מספיק טוב.
לי יש את הטבלט, הוא חמוד אבל לא מספיק טוב.
tab s6 אמור להיות מעולה
שואל השאלה:
והאפליקציה ibis paint בסדר?
פשוט אמרו שפרוקרייט ממש ממש טובה
והאפליקציה ibis paint בסדר?
פשוט אמרו שפרוקרייט ממש ממש טובה
אייביס פיינט סבירה. לא משהו.
שואל השאלה:
יש אפליקציה אחרת שאתם ממליצים עליה?
יש אפליקציה אחרת שאתם ממליצים עליה?
אני לא מצליחה לצייר עם אייביס פינט או איך שלא קוראים לזה והפרוקרייט ממש טוב ואת יכולה לעשות את זה עם כל אייפד נראלי לי יש את האייר 2 ואפשר להוריד
שואל השאלה:
והוא טוב?
איזה עט קנית?
זה עולה כסף להוריד את האפליקציה פרוקרייט?
והוא טוב?
איזה עט קנית?
זה עולה כסף להוריד את האפליקציה פרוקרייט?
לדעתי עדיף אייפד ופרוקרייט
יש לי אייפד 10.2 ופרוקרייט עלה לי 35 שח אם אני לא טועה
יש לי אייפד 10.2 ופרוקרייט עלה לי 35 שח אם אני לא טועה
שואל השאלה:
והוא טוב האייפד?
ואיזה עט קנית?
והוא טוב האייפד?
ואיזה עט קנית?
האייפד מעולה אבל קניתי עט שהוא לא אפל פנסיל ואני מתחרטת על זה כי הוא לא טוב אני צריכה לקנות אפל פנסיל נראלי שדור ראשון זה המתאים ל10.2
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה והאפליקציה של פרוקרייט טובה?
סבבה תודה רבה והאפליקציה של פרוקרייט טובה?
מעולה ממש, לפניה היו לי עוד כמה אפליקציות ציור חינמיות ואף אחת מהן אפילו לא מתקרבת לפרוקרייט
שואל השאלה:
כמה יעלה לי הכל ביחד בערך?
כמה יעלה לי הכל ביחד בערך?
שואל השאלה:
צריך לקנות גם מגן מסך ומגן אחורי?
צריך לקנות גם מגן מסך ומגן אחורי?
האייפד העט והאפליקציה משערת שבערך 1,600
אם את רוצה לשמור על האייפד אז מומלץ מאוד מגנים
שואל השאלה:
סבבה, משנה איזה עט זה?
כי העט שאמרת עולה יותר מ 400 שקל וזה נורא יקר לי
סבבה, משנה איזה עט זה?
כי העט שאמרת עולה יותר מ 400 שקל וזה נורא יקר לי
אני בהתחלה קניתי עט שהוא לא אפל פנסיל שהוא עבד סך הכל אבל הוא לא היה הכי טוב קניתי אותו ב150 שקל בערך והאפל פנסיל זה העט הכי טוב שתמצאי לדעתי אבל זה לא חובה
שואל השאלה:
סבבה ממש ממש תודה!
חבל שאני לא יכולה לתת לך פרחים סליחה
סבבה ממש ממש תודה!
חבל שאני לא יכולה לתת לך פרחים סליחה
בכיף הכל טוב