8 תשובות
לא
אנונימית
תלוי לאיזו שעה הזמינו אותך
ממש לא
שואל השאלה:
אמרו לי לבוא בצאת שבת..
אמרו לי לבוא בצאת שבת..
אנונימית
תלוי באיזה שעה הזמינו אותך לדעתי זה בסדר
אז קצת אבל לא נוראי
לא נורא מה שנקרא איחור אופנתי
תלוי באיזה שעה זה נגמר אנחנו גם הולכים מאוחר
באותו הנושא: