5 תשובות
לא הוא לא מת ^סדרה טובה רק עונה 3 לא טובה
הוא לא מת ^אני דווקא ממש אוהבת את עונה שלוש ארבע קצת מדרדרת אבל חמש דווקא סבבה
שואל השאלה:
אני לא אהבתי את 2 דווקא
אנונימית
זה משתנה כל אחד אוהב משהו אחר אבל נראה לי כל מי שראה ואהב ריברדייל יכול להסכים שעונה אחת היא הטובה ביותר
אנונימית
שואל השאלה:
^מסכימה
אנונימית