התחברות הרשמה

איך קוראים למישהו שיש לו סטנדרטים גבוהים?

3 באפריל 2021, 17:15
סטנדרטיםמראהאיך אומרים    
4 תשובות
אני כזאת.
n
none of your business
אנונימיתסטיפס21
ג
גירית הדבש
בררן נראלי
L
Lin 1
אין שם.
את יכולה להגיד שהוא בררן אבל אה
א
אל תחסמו אותי
באותו הנושא:
למה בנות שהן לא נראות טוב יש להן סטנדרטים גבוהים לגבר?
שאלה לבנות למה יש לכם סטנדרטים גבוהים מאוד(לא מכליל את כל הבנות)
נכון הנטפליקס גרם לבנות לפתח סטנדרטים גבוהים מדי
אתם חושבים שלבנות יפות יש סטנדרטים גבוהים יותר?
למה לבנים מכוערים יש סטנדרטים גבוהים מידי
גם לכם יש סטנדרטים גבוהים לחבר/ה?
למי יש סטנדרטים יותר גבוהים? לבנים או לבנות?
למה זה מרגיש לי שלפעמים להרבה בנות יש סטנדרטים גבוהים מדי לגבי גובה?
איך לדעת אם יש לי סטנדרטים גבוהים מדי לבני זוג??
למה זה מפריע לאנשים שיש למישהו סטנדרטים גבוהים?
סטנדרטים גבוהים במציאת בת זוג זה דבר טוב?