9 תשובות
ספאמרים עם חסך
חחח מה זה בכוונה?
יש ספאמים בטעות?
ואפשר להבין אותם, רוצים לשעשע את עצמם ומשעמם להם.
יש ספאמים בטעות?
ואפשר להבין אותם, רוצים לשעשע את עצמם ומשעמם להם.
משועממים בעיקר
עדיף שילכו לעשות משהו טוב עם החיים שלהםן במקום להרוס את האתר.
שואל השאלה:
רק בריאות, כן ברור.
עכשיו נתקלתי באחת
שהודתה שעשתה ספאם
רק בריאות, כן ברור.
עכשיו נתקלתי באחת
שהודתה שעשתה ספאם
אבל היא לא עשתה בטעות
מעצבנים אותי, עדיף שימצאו חיים מאשר להיות פה ולעשות ספאמים..
שואל השאלה:
נו כן היא עשתה את זה בכוונה
נו כן היא עשתה את זה בכוונה
שהם מזלזלים במי שצריך עזרה ומזלזלים באתר הזה, חבל שהם לא מקבלים עונש ראוי, רובם עם יותר מ60 נקודות אמינות.
באותו הנושא: