3 תשובות
אוי אני במצב שלך. תעשי אותם ותגידי לעצמך שאם תעשי את זה את תוכלי לעשות מה שאת רוצה
אני גם ככה, יש לי בגרויות מיד אחרי חופש פסח ואין לי כוח ללמוד...
אבל עצה שלי, תשימי מוזיקה כיפית, תנשנשי משהו ותזכרי שאם לא תגישי את העבודה אז לא יהיה לך ציון טוב...
בהצלחה לשתינו
אנונימית
איזה מלא זמן אני גם כמוה עם 3 מבחני סימולציה של 5 יחידות רק במיליניום הבא אני אסיים