התחברות
הרשמה
שאלה תאורתית לגביי המובילים
מה לדעתכם היה קורה אם איזה חברת אנימציה יפנית הייתה קונה את הזכויות ולוקחת את הרעיון והעלילה של המובילים יוצרת מזה אנימה ומשחררת את זה לעולם?
3 באפריל 2021, 15:48
תשובה אחת
אם אתה מדבר על המובילים שהיו בלוגי- לדעתי זה לא היה עובד
אבל אני לא צופה באנימה ואני לא יודעת איך נראות סדרות קומדיה ככה :/
מ
מישהי משהי