17 תשובות
אתיופים
אתיופים
אנונימי
אתיופים :/
אנונימית
אתיופים
רוסים
יש יותר גזענות לאיתיופים אולי כי הם עושים הפגנות ורעש אז יותר מודעים לזה שיש עליהם גזענות ושנאה אבל ביום יום יש יותר גזענות לרוסים ויותר בדיחות וצוחקים עליהם
יש יותר גזענות לאיתיופים אולי כי הם עושים הפגנות ורעש אז יותר מודעים לזה שיש עליהם גזענות ושנאה אבל ביום יום יש יותר גזענות לרוסים ויותר בדיחות וצוחקים עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת
צודקת
אנונימית
^^צודקת
שואל השאלה:
בעצם את לא צודקת
אתיופים עוברים יותר, בדיחות לא משקיפות גזענות. לאתיופים יש גזענות מוסדית ממש
בעצם את לא צודקת
אתיופים עוברים יותר, בדיחות לא משקיפות גזענות. לאתיופים יש גזענות מוסדית ממש
אנונימית
לשתיהם
אנונימית
אני חושבת שלאתיופים
חד משמעית אתיופים.
ישימו לב יותר לשחורים זה שקוף לעין ותאמת שזה הרבה יותר קל להיות גזען לאדם ששונה ממך חיצונית.
" יש יותר גזענות לאיתיופים אולי כי הם עושים הפגנות ורעש " האנונימית שאמרה את זה; אם הגזענות כלפי הרוסים הייתה כל כך מוגזמת אני בטוחה שגם הם היו יוצאים להפגין אבל כנראה שהגזענות אצלם לא כזה בוערת בכדי לצאת להפגין, או שהם פשוט הם מתעלמים.
כמו שציינו כאן לפני, הגזענות כלפי האתיופים ובכללי שחורים מוגברת מפני שזה בא ממוסדות חינוך,משטרה,דת וכ'ו...(כמובן שהכל בחסות המדינה) אני לא מכירה מקרים שבהם עצרו רוסים ככה סתם ברחוב כי הם נראים להם "חשודים".
ישימו לב יותר לשחורים זה שקוף לעין ותאמת שזה הרבה יותר קל להיות גזען לאדם ששונה ממך חיצונית.
" יש יותר גזענות לאיתיופים אולי כי הם עושים הפגנות ורעש " האנונימית שאמרה את זה; אם הגזענות כלפי הרוסים הייתה כל כך מוגזמת אני בטוחה שגם הם היו יוצאים להפגין אבל כנראה שהגזענות אצלם לא כזה בוערת בכדי לצאת להפגין, או שהם פשוט הם מתעלמים.
כמו שציינו כאן לפני, הגזענות כלפי האתיופים ובכללי שחורים מוגברת מפני שזה בא ממוסדות חינוך,משטרה,דת וכ'ו...(כמובן שהכל בחסות המדינה) אני לא מכירה מקרים שבהם עצרו רוסים ככה סתם ברחוב כי הם נראים להם "חשודים".
אנונימית
^למי שאמרתי שהיא צודקת
העלית נקודה טובה, אבל עדיין שחורים חווים יותר גזענות.
דרך אגב אתיופים זאת לא העדה היחידה שגוון העור שחור, לכן זאת לא רק שהעדה האתיופית מקבלת גזענות ושנאה... יש בכללי גזענות לשחורים...
העלית נקודה טובה, אבל עדיין שחורים חווים יותר גזענות.
דרך אגב אתיופים זאת לא העדה היחידה שגוון העור שחור, לכן זאת לא רק שהעדה האתיופית מקבלת גזענות ושנאה... יש בכללי גזענות לשחורים...
מין הסתם שלא בגלל זה גם ציינתי שחורים ולא רק אתיופים^
אנונימית
^זה לא נכון רוסים עושים הפגנות פשוט הם לא עושים רעש כמו איתיופים וגם לא ממש מתייחסים עליהם כמו לאתיופים .
בתור רוסיה אני חובה יום יום גזענות כמעט בכל מקום ועשו עליי חרם 3 שנים רק בגלל זה
בתור רוסיה אני חובה יום יום גזענות כמעט בכל מקום ועשו עליי חרם 3 שנים רק בגלל זה
אנונימית
^יש לך כתבה על זה?בחיים לא שמעתי שהם שרוסים עשו הפגנה על גזענות. ואם לעשות הפגנה אז לא עדיף כבר עם רעש? ככה זה יביא תוצאות..
אנונימית
^^מתי רוסים עשו הפגנה? אני בטוחה שהייתי שומעת על זה
מצטערת שזה קרה לך
מצטערת שזה קרה לך
אתיופים
אנונימי
באותו הנושא: