4 תשובות
לא, זה טבעי לגמרי, זה שאומרים שמחזור בא כל חודש זה ממוצע זה יכול להיות יותר וזה יכול להיות פחות
את כנראה בהריון.
אני חושבת שכדאי שתבדקי אצל רופא,תבדקי אם זה תקין.
שואל השאלה:
לא יכול להיות הריון ב 100%
לא יכול להיות הריון ב 100%
אנונימית
באותו הנושא: