2 תשובות
או שהכונן לא טוב או שהשירים לא קרואים נכון. נסי לנרות את הדיסק ולהשתמש בתוכנת צריבה כמו nero ולא העתק הדבק ים זה עדין קורה אז אולי הכונן עצמו דפוק
שואל השאלה:
כן עשיתי בתוכנה אחרת וזה עבד פשוט התוכנה חא משהו
כן עשיתי בתוכנה אחרת וזה עבד פשוט התוכנה חא משהו
אנונימית
באותו הנושא: