3 תשובות
להלן אם זה ידיד טוב אני נוהגת לרשום "מזל טוב סבלנו אותך עוד שנה"
שואל השאלה:
ואם אני מכירה אותו רק איזה שנה חצי שנה מה רושמים?
ואם אני מכירה אותו רק איזה שנה חצי שנה מה רושמים?
(השם של הילד) מזל טוב חתיכת גרעין אבוקדו משעמם
באותו הנושא: