3 תשובות
להלן אם זה ידיד טוב אני נוהגת לרשום "מזל טוב סבלנו אותך עוד שנה"
שואל השאלה:
ואם אני מכירה אותו רק איזה שנה חצי שנה מה רושמים?
(השם של הילד) מזל טוב חתיכת גרעין אבוקדו משעמם