5 תשובות
מצטרפת לשאלה
שימי מוזיקה, תמיד עזר לי.
אבל ברצינות כאילו עכשיו.
אחרי שתלמדי הכל תרגישי את הסיפוק של יום פרודוקטיבי, ואחרי המבחן עוד יותר.
את תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך אם תשבי ותלמדי! תחשבי על אחרי הלמידה, את תרגישי טוב שהספקת הרבה ואת יודעת את החומר :))
הרבה בהצלחה מאמינה בך
אוףף אני גם צריכה ללמוד אבל אין לי כוח...
תשימי מוזיקה, תנשנשי משהו שיעזור לך להיתרכז ואם לא תלמדי אז תקבלי ציונים נמוכים וזה לא נעים...
אחרי שתלמדי, אני מבטיחה לך שתרגישי סיפוק אדיר שאחרי זה יהיה לך מלא זמן פנוי ולא תתעסקי עם לימודים בזמן פנוי..
מאמינה בך שתצליחי
אנונימית
חומד לכי ללמוד כבר, עזבי את הטלפון