13 תשובות
לא צבוע בכלל.. מותר לך להתחבר למוזיקה אבל לא לבן אדם עצמו, חוץ מזה יש דברים שגם אני בתור מאמינה יכולה לא להבין אצל החרדים ואפילו להתעצבן מהם ממש עד כדי כך שאצא עליהם
לא צבוע אבל לא רואה סיבה שתצאי על חרדים
שואל השאלה:
כי הם אומרים שלקרוא בתורה יותר מגן עלינו מאשר להיות בצבא
כי הם אומרים שלקרוא בתורה יותר מגן עלינו מאשר להיות בצבא
אנונימית
הם לא אמרו את זה אתם המצאתם את זה
הם לא אמרו את סתם מלאה בשנאה כמו הרבה ממשתמשי סטיפס ואת שטופת מוח . דיברת עם חרדי פנים מול פנים פעם אחת?
אנונימית
שואל השאלה:
כן דיברתי יותר מפעם אחת עם חרדים והם פשוט ראש בקיר
כן דיברתי יותר מפעם אחת עם חרדים והם פשוט ראש בקיר
אנונימית
עם כמה חרדים דיברת בדיוק? 10 ? אי אפשר להכליל מיעוט על רוב ויש גם חילונים שהם עם ראש בקיר אז מה אני אגיד שכולם ככה?
אני פשוט מסכימה איתך גם אותי זה מעצבן הם פשוט הולכים ולומדים תורה כי ככה הם החליטו לעשות ולא עושים כלום בשביל המדינה!(הרוב)
לא עושים כלום?
דבר ראשון חרדים עובדים מתגייסים משלמים מיסים תורמים ומתנדבים
מיסים:בדיוק כמו שחילונים קונים דברים ועוד כנ"ל אצל חרדים אף אחד לא חי על חשבון החילונים
אני חרדית בעצמי והמשפחה שלי לא מקבלת שקל אחד מהמדינה
לגביי עבודה יש הרבה נשים חרדיות שעובדות כנ"ל לגבי גברים ויש מקרים כאלו ששניהם עובדים ולפעמים הבעל עובד רק הוא והאישה בבית וגם ההפך
בקשר לצבא יש המון חרדים שמתגייסים במיוחד חב"דניקים שבשבילם זאת שליחות להתגייס לצבא
בקשר לתרומה של מי רוב הארגונים במדינה? של חרדים כ95 אחוזים מהארגונים במדינה הם של חרדים איפה החמש אחוז שנשאר?
לגבי לימודי ליב"ה יש את זה גם בבתי ספר חרדים של בנות ובבתי ספר של חב"ד כנ"ל לגביי תיכונים וסמינרים בתלמודי תורה יש קצת אבל הם עדיין לומדים זה גם בשמות אחרים למשל מדעים זה שם נפלאות הבורא
דבר ראשון חרדים עובדים מתגייסים משלמים מיסים תורמים ומתנדבים
מיסים:בדיוק כמו שחילונים קונים דברים ועוד כנ"ל אצל חרדים אף אחד לא חי על חשבון החילונים
אני חרדית בעצמי והמשפחה שלי לא מקבלת שקל אחד מהמדינה
לגביי עבודה יש הרבה נשים חרדיות שעובדות כנ"ל לגבי גברים ויש מקרים כאלו ששניהם עובדים ולפעמים הבעל עובד רק הוא והאישה בבית וגם ההפך
בקשר לצבא יש המון חרדים שמתגייסים במיוחד חב"דניקים שבשבילם זאת שליחות להתגייס לצבא
בקשר לתרומה של מי רוב הארגונים במדינה? של חרדים כ95 אחוזים מהארגונים במדינה הם של חרדים איפה החמש אחוז שנשאר?
לגבי לימודי ליב"ה יש את זה גם בבתי ספר חרדים של בנות ובבתי ספר של חב"ד כנ"ל לגביי תיכונים וסמינרים בתלמודי תורה יש קצת אבל הם עדיין לומדים זה גם בשמות אחרים למשל מדעים זה שם נפלאות הבורא
רוב החרדים לא מתגייסים אז אל תגיד סתם וגם אם כן אז זה פשוט מתוך התנדבות ורצון לעשות את זה זה לא מתוך חובה שאתם חייבים כמו שהחילונים חייבים וזה מעצבן וממש לא פייר ולמה זה? כי אתם לומדים תורה? זה ממש לא בסדר.
אז למה יש חטיבות חרדיות?
ולמה זה מפריע לך שזה מה אמרו לך?
זאת דעת תורה, וזאת האמת.
הם לא המציאו את זה.
זאת דעת תורה, וזאת האמת.
הם לא המציאו את זה.
זה לא צבוע, אבל עצם "היציאה על חרדים" די טיפשית
באותו הנושא: