19 תשובות
המחשבות של הלילה.
גם אני ככה
כנראה בגלל שזה הזמן היחיד שלך לבד אז כל החרדות באותת
כנראה בגלל שזה הזמן היחיד שלך לבד אז כל החרדות באותת
כי
תישן
תישן
כי זה לילה.
שואל השאלה:
י' מהמוסד
חחח אמרת שיש לך הרבה מה לכתוב
י' מהמוסד
חחח אמרת שיש לך הרבה מה לכתוב
הלוואי והמוח שלי היה ריק בלילה ):
שואל השאלה:
כן אה
כן אה
אני לא יכולה להפסיק לחשוב אוף
על הדברים הכי גרועים בעולם ועל הדברים הכי טובים בעולם
שואל השאלה:
אני חושב על דברים גרועים
אני חושב על דברים גרועים
כן גם אני ): על התיכון
שואל השאלה:
נחמד!
נחמד!
אחלה נאצים
גם נגיד אני מתה לישון עכשיו אבל אני יודעת שאני לא אצליח להירדם
שואל השאלה:
גם אני!!!
גם אני!!!
גם ראיתי אנימה מפחידה רצח אבל מזה מפחידה כאילו אני מפחדת ללכת למטבח שלא יבוא לי אחד
שואל השאלה:
אה...
אה...
ואוו כנל
אני מאמינה כי פתאום הכל שקט כל העולם רגוע והלילה משחרר את כל הרגשות והזכרונות
אני מאמינה כי פתאום הכל שקט כל העולם רגוע והלילה משחרר את כל הרגשות והזכרונות
welcome to the club
באותו הנושא: