9 תשובות
יאיי
היי
כן
כל מי ששומע אותם, אתם אנשי תרבות אמיתיים
כל מי ששומע אותם, אתם אנשי תרבות אמיתיים
אנונימי
כן ברור
אני ממש אוהבת אותם
אני ממש אוהבת אותם
אני
שואל השאלה:
אני מעריכה את שתיכם/נ
אני מעריכה את שתיכם/נ
בעבר הייתי שרופה עליהם.
עכשיו אני פשוט אוהבת לשמוע שירים שלהם, הם עושים לי הרגשת נוסטלגיה כיפית כשאני מקשיבה להם.
עכשיו אני פשוט אוהבת לשמוע שירים שלהם, הם עושים לי הרגשת נוסטלגיה כיפית כשאני מקשיבה להם.
כן
באותו הנושא: