5 תשובות
אנשים בוכים על זוטות, מה זה השטויות האלה לבכות על התסרוקת באמת יש דברים יותר רציניים
תאמת הוא צודק
באמת יש דברים יותר חשובים
אבל לא קשור אני ממש מבין אותך
אבל תזכרי שזה יגדל וזאת הזדמנות של פעם בחיים שהיית צריכה לחוות
אם את בכל זאת עצובה את מוזמנת לדבר על זה בפרטי
הוא יגדל אל תדאגי. ממש מבינה אותך. פשוט תמשיכי לטפח את השיער ותחכי שהוא יגדל.
וואי אהובה איך אני מבינה אותך.
הייתה תקופה שלקח לי 3 שנים לאזור אומץ להסתפר.
היה לי שיער ממש ארוך ופחדתי פחד מוות.
ככה שאחרי התספורת (שכמובן יצאה קצרה משחשבתי) הייתי כל הזמן בלחץ ולקח לי מלא זמן להתרגל לסרק שיער קצר.. (הייתי ממשיכה לסרק כאילו הוא ארוך חח).
שלא לדבר על הנפח שצץ לו, על התחושה השונה,המראה הכול.
שאת מסתפרת משהו ממש משתנה..
אבל אהובה הכוח שלך, באמת באמת, הוקרן אולי דרך השיער שלך אבל האמת שהוא נובע מתוכך.
השיער שלך נמצא בהלם עכשיו. לא יודע איך לעכל את המצב החדש וה לעשות איתו. בנוסף לזה שהשיער הוא ארוך אז הכובד מושך מטה ככה שיש פחות נפח.
אז נשמה, תתני אהבה לשיער שלך ותראי שאט אט הוא יתאפס על עצמו ויתחיל להסתדר.
נסי ללכת איתו, להבין אותו, להקשיב לו, לזרום איתו (בתור מישהי חצי מתולתלת יש לשיער רצון משלו) ולסדר אותו איך שמתאים לו ולא כפי שאת רגילה.
זה בסדר גם פשוט לעשות צמה עד שתתרגלו.. או להרים עם קליפס קצת מכל צד.
נסי לחשוב אוביקטיבית, מה היית ממליצה לחברה לעשות? איך לסדר?
ועשי זאת.
תכלס אנחנו לא נוטשים את מי שאנחנו אוהבים רק כי הוא קצת ישתנה נכון?
אז תראי לו ולעצמך שאת חזקה ושהכוח שלך הוא מתוכך.
בעז"ה גם השיער שלך יחזור להקרין את העוצמה שלך:)