13 תשובות
יופי זה לא הכל ויש סיבה שהוא *אקס*.
מתגברים עליו.
יש סיבה שנפרדתם כנראה שהוא לא שווה אותך :)
שואל השאלה:
באמת שכן
הוא גם רומז לי את זה כל הזמן אבל זה לא יקרה
כי אנחנו בני 15
אנונימית
אקונומיקה ל1ריד תמיד עובד
מנצלים כל רגע ורגע עם אותו הבחור הנהדר
אנונימית
אמאמאמאמאמ מי שרשמה אותוו קשה ליי זה זהבב
אנפולואו
סטיפס נהיה מעריב לנוער
שואל השאלה:
לא נו אי אפשר לעשות לו אנפולואו הוא באמת יותר מידי חתיך לזה
אנונימית
רחוק מהעין רחוק מהלבב ככה זה עובד תעשי אנפולואוו
לכער אותו
אגרוף אחד יכול לסדר הכל
לא חשוב חשבתי שכתבת קראש