10 תשובות
טיקטוק בגלל שזאת אפליקציה רק לסרטונים ויותר מעניין לראות סרטונים מתמונות
אינסטגרם
אמרו כבר למה אז אין סיבה לחזור על זה שוב (:
אמרו כבר למה אז אין סיבה לחזור על זה שוב (:
שניהם זבל .
אנונימית
אינסטגרם ,לא יודעצ סתם פשוט יותר כיף לי שם.
אינסטגרם כי טיקטוק זה מזעזע וזה רעיל וזה מוריד ביטחון רצח
אינסטגרם כי בטיקטוק יש קצת יותר שיט
טיקטוק
אינסטגרם גם רעיל וגם משעמם, זה כמו הפייסבוק של הדור שלנו
טיקטוק רעיל אבל מעניין
אינסטגרם גם רעיל וגם משעמם, זה כמו הפייסבוק של הדור שלנו
טיקטוק רעיל אבל מעניין
אנונימית
אינסטגרם- יש שם הכל כולל הרילס שזה כמו הטיק טוק רק בלי תגובות רעות בכל מקום
אינסטגרם
יש יותר אופציות וגם יש שם בדיוק מה שיש בטיקטוק
יש יותר אופציות וגם יש שם בדיוק מה שיש בטיקטוק
אינסטגרם
טיקטוק אפליקציה הרבה יותר רעילה
טיקטוק אפליקציה הרבה יותר רעילה