6 תשובות
היה לי חלום על זה שאני יכולה לעוף - אני יכולה לעוף?
בטוח יש לזה סיבה
אנונימי
כנראה יש לזה סיבה לא חולמים סתם אף פעם כנראה את מאוד נמשכת לבנות ובקושי לבנים או משהו או שתצאי עם בת בעתיד
אנונימי
איך הרגשת במהלך החלום?
האם אהבת להיות לסבית?
זה לא משנה מה קרה שם, מה שמשנה זה איך שהרגשת כתוצאה מזה. הרגשות האלו מכוונים לחיים שלך.
(למשל, אם הרגשת שונה, כנראה שאת מכירה את ההרגשה הזאת. איך הרגשת מעצם העובדה הזאת? הרגשת שאת אוהבת להיות שונה או שזה מפחיד אותך? האם בכלל הרגשת שאת שונה? זה היה ביג דיל מבחינתך? ואם היית עם מישהי והרגשת שטוב לך והרגשת אהבה כנראה שהיה עושה לך טוב להיות במערכת יחסים בלי קשר..)
האם אהבת להיות לסבית?
זה לא משנה מה קרה שם, מה שמשנה זה איך שהרגשת כתוצאה מזה. הרגשות האלו מכוונים לחיים שלך.
(למשל, אם הרגשת שונה, כנראה שאת מכירה את ההרגשה הזאת. איך הרגשת מעצם העובדה הזאת? הרגשת שאת אוהבת להיות שונה או שזה מפחיד אותך? האם בכלל הרגשת שאת שונה? זה היה ביג דיל מבחינתך? ואם היית עם מישהי והרגשת שטוב לך והרגשת אהבה כנראה שהיה עושה לך טוב להיות במערכת יחסים בלי קשר..)
שואל השאלה:
עשיתי חשבון נפש עם עצמי ועם חברים וחברות שלי:) אני בי
עשיתי חשבון נפש עם עצמי ועם חברים וחברות שלי:) אני בי
אנונימית
אל תדאגי זה לא רק את בי מחקרים הוכיחו כבר שכל הבנות נמשכות לבנות וכל הבנות בי או לסביות אין דבר כזה בת הטרו סקסאולית שלא תחשבי שרק את.
אנונימי
באותו הנושא: