13 תשובות
דווקא לא ממליצה לך זה מושך
ומוסיף עוצמה
זה יכול להיות גם פחות נורא ממה שאתה חושב
אני בת ויש לי אף גבנוני שגם מקדימה לא מורגש ומהצד רואים שלפי החברה זה יותר נורא מלגבר ולמרות זאת מתחילים איתי מלא וזה יושב עליי טוב בחיים לא אעשה למרות שיש לי אפשרות כי זה מוסיף לי עוצמה למראה ועוצמה זה דבר מושך וגם אני יראה כמו עכבר עם אף סולד בגלל שהתווי פנים שלי גם ככה עדינות ולא מתאימות לאף סולד זה יהיה יותר מידיי אולי לאף ישר אבל נע אני מעדיפה תגבנוני
יכול להיות שזה מתאים לך דווקא או מושך ממש אל תמהר לעשות ניתוח או זריקה
אתה לא מבין כמה דוגמנים יש עם אף כזה
וגם לשחקנים של הדמויות הגבריות הכי קשוחות ממש אין אף סולד או ישר והם נחשבים חתיכים
ושמע גם ככה לאף אחד לא אכפת מהצד זוכרים אותך יותר מהזווית הישרה
רק בתמונות זה קריטי מהצד בחיים האמיתיים זה הרבה פחות מורגש.
אני לא חושבת שלרוב הנשים זה מתאים למרות שאני מאלה שזה כן אבל אולי כן מתאים לרוב תלוי בכמה גבנוני לגברים אמלה זה מושך רצח אז פחות יש לך מה לדאוג (אני מניחה שאתה גבר כי אתה אנונימי)
תחשוב טוב כי באמת אולי לא כדאי לך בכלל לשנות.
אנונימית
שואל השאלה:
קודם כול תודה רבה על ההתייחסות נראה שאת ממש חכמה אבל אני אגיד לך אצלי זה ממש בולט ועד עכשיו הייתי בסביבה טובה עם חברים אז אף אחד לא אמר כלום אבל היום שעברתי כבר בית ספר אנשים התחילו לצחוק וזה כול כך פוגע כי בחיים לא הייתי מקבל ירידות ואם היה בזה טיפת יופי לא היו אומרים לי את זה מלא זה הגיע למצב שאמא שלי אמרה לי
אנונימי
מה איזה רעים הם עד כדי כך מרגישים רע עם עצמם שהם שמים לב לפרטים כאלה בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמם
שמע בנאדם שמרגיש טוב עם עצמו לא יצחק בחיים על בנאדם אחר אין לו סיבה להוריד מישהו אחר כי הוא סבבה עם עצמו
בן אדם חסר ביטחון יחפש בכוח משהו שלדעתו לא מושלם אצל האחר כדי להרגיש יותר טוב עם עצמו שזה ממש פתטי
אל תתן להם להוריד אותך בעיקר לא כשאתה יודע שהם סתם חסרי ביטחון
וגם לפעמים בנאדם אחר מתחיל להרשים אז אנשים ישר מחפשים בכוח אצלו את ה"פגמים" כדי להוריד אותו שלא יתעלה מעליהם שזה דבר דומה וגם פתטי
אל תשנה את עצמך בגלל אחרים בחיים
תשנה רק אם אתה רוצה וחושב שזה לא יפה לא בגלל מה שאמרו לך אלא בגלל מה שאתה רואה וחושב, תסתכל טוב במראה ותחשוב אם כדאי
לא יצא לי אישית להיתקל בגבר שזה לא מוסיף לו
אבל לא ראיתי פיזית אז קשה להגיד לך עם זה יושב ספציפית עלייך טוב או לא
יכול להיות שזה כן יושב טוב והם סתם מחפשים כי אתה כנראה בנוי טוב בשאר הדברים אז דווקא על מה שלא ישר הם נתפסים זה לא בהכרח אומר שזה לא יושב טוב ויכול להיות שהם נתפסים על זה כי זה פחות מחמיא לך ספציפית
שוב כך או כך אל תשנה משהו בגלל אחרים שיקפצו לך תראה תעוצמה שלך כמה לא אכפת לך שיגידו מה שיגידו וגם תמיד ימצאו מה להגיד אם לא אף יכולים להגיד משהו אחר אסור לאבד את עצמך ולהתאמץ מידיי בגלל אחרים
לגבי אמא שלך זה עוד דבר לדעתה זה פחות יושב עלייך טוב היא לא צוחקת עלייך אז זה בא ממקום של דעה כנראה אבל גם פה אם אתה לא רוצה לשנות אל תשנה אם אתה חושב שזה סבבה אל תשנה אבל אם אתה לא אוהב את איך שזה יושב עלייך ורוצה לשנות גם בלי קשר אליהם ואתה באמת חושב שזה לא יושב עלייך טוב אז אין רע בלשנות ושווה אפילו בשביל לשמוח אבל רק אם זה באמת לא מחמיא ופחות גורם לך להיות שמח עם עצמך ולא פשוט בגלל מה שחסרי ביטחון אומרים על אנשים כאלה צריך לשים פס כי תמיד יהיה מישהו שימצא משהו להגיד ואתה לא צריך אפילו להתאמץ להזיז אצבע בגללם אז בטח שלא לשנות משהו.
אנונימית
שואל השאלה:
אממ קודם כול ממש מעריך על זה שאפילו פינת זמן וכתבת בגלל אנשים כמוך אין הגדרה לטוב סופר תודה קראתי והיו לי צמרמורות והאמת את צודקת לגמרי!!
כן אבל באמת אני חושב אצלי כבר זה ממש מפריע קשה לי להסתכל בפרופיל וגם זה די (נראלי) לא מתאים לאישיות שלי זה נותן מראה אגרסיבי ואני לא כזה
שוב סופר תודה!!
אנונימי
שמחה ממש שאתה מעריך לא כולם מעריכים, ובכיף שמחתי לעזור (:
אנונימית
היי! אני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאתה מהמם מבפנים ומבחוץ, אני יכולה לספר לך על עצמי שעד לפני שנה לא הייתי בטוחה לגבי הגובה שלי ולגבי העיניים שלי ולגבי מה לא, אבל בשלב מסוים אני פשוט הבנתי שזה כל כך מתיש להתעסק בפגמים שלי, תתחיל להעצים את היכולות והכשרונות שלך! תתמקד בדברים החיובים, נכון אני יודעת שזה קשה וגם אם תצטרך לשקר לעצמך בהתחלה, תגיד לעצמך שאתה יפה ומדהים ובסוף תאוהב את איך שאתה נראה בלי שום שינוי, מאחלת לך שתצליח ליהיות שלם עם עצמך(:
שואל השאלה:
תודה רבה את גם נראית לי בחורה מדהימה
by the way אני בן לכן ממש תודה על העזרה
אנונימי
יהיה בסדר אל תדאג, וכל מי שצחק עליך הוא מסכן שמוציא את הרע שעובר עליו על אנשים אחרים, תיהיה בטוח שהעולם משתנה ואיתו גם מודל היופי, היום אפשר ליהיות יפה בהרבה דרכים, בהצלחה!!
שואל השאלה:
כן אבל הבעיה שניתוח זה די יקר וגם זה קצת סיכון
אנונימי
אולי תשנה את השיער? זה יותר קובע את המראה מהאף, מהשפתיים, מבנה פנים והכל פשוט אתה יכול בעזרת זה גם ליצור אשליה של אף שונה ומראה שונה לגמרי, יש מלא סרטונים כאלה וזה ממחיש יפה את הכוונה שלי סתכל פה יש פה כמה בנים עם אף לא הכי מחמיא אבל אחרי שחלק הורידו משקפיים ושינו את השיער או רק שינו את השיער הם נראו מהממים רצח ולאף אחד לא אכפת מהאף התווי פנים שלהם נראים שונה רק בגלל שינויים אחרים וזה נראה עליהם מחמיא, אגב גם לנו הבנות זה ככה השיער משנה לגמרי תמראה יותר מהכל גם הצבע שלו אבל לבנים זה יותר משפיע כי יש יותר בנות שנראות אותו דבר עם קוקו ופזור מאשר בנים, קיצר הנקודה שלי שבמקום לשנות את האף תשנה את השיער ואולי תשדרג את הלבוש שיוסיף לך לסטייל ואתה יכול להראות חתיך רצח יותר ממה שאתה חושב איך האנשים היפים כלכך יפים אתה חושב? פשוט מתאימים את השיער והסטייל נכון.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה ממש מעריך את זה
אבל אצלי זה די שונה זה לא משהו ששינוי סגנון צורה או משהו אחר יכול לעשות לי זה כבר מפריע עצם הדבר כבר לי אישית לכן רציתי לשאול מה עדיף ניתוח או הזרקה
נ.ב אלפי תודות
אנונימי
יש שם גם בלי משקפיים ^
וחוץ מהסרטון הזה יש עוד מלא אנשים ששינו את שיער או בכללי סטייל וזה שינה להם את כל המראה, שואל השאלה לא משנה מה תבחר אם ניתוח או הזרקה, תבחר את מה שיעשה לך הכי טוב, בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה מעריך מאוד
אנונימי