5 תשובות
הכל בסדר, אם לא קרה לך כלום אחרי החיסון הראשון את תהיי בסדר.
אם כבר עשית את הראשון, תסיימי עם זה.
אין מה לפחד זה לא יפגע בך החיסון יעיל ובטוח,
אם לא תעשי את החיסון יש סיכוי שתדבקי בקורונה והסיכוי שהקורונה תזיק לך גדולה יותר מאשר הסיכוי שהחיסון יזיק. החיסון בטוח.
את התחלת את זה ואת תצטרכי לסיים את זה
וגם...
זה עובר תוך שבוע ואז מרגישים יותר טוב
תתחסני מנה שנייה
שטויות, אל תקשיבי להם
חבורה של סכיזופרנים
שואל השאלה:
לא מפחדת מהתופעות לוואי אני מפחדת שזה יפגע לי בכל מני דברים בעתיד כי יש כל מני דברים שאומרים נגיד שאם לא מתחסנים כל שנה או חצי שנה לא זוכרת בדיוק אז זה מסוכן למערכת החיסונית כי כבר התחסנות אז המערכת החיסונית תקרוס אם לא תתחסן שוב לא יודעת משהו כזה ועוד הרבה דברים אומרים
אנונימית