8 תשובות
הסרטן של אמא שלי.
החברות שלי.
המשפחה המורחבת שלי.
הטיפול אצל הפסיכולוגית שלי
בניתי איתה אמונה בעצמי
ביטחון
ראייה שונה לעולם בצורה חיובית
חברים
קבלה עצמית
לדעת שאם אני רוצה משהו אני משיגה
ועוד מליון דברים אחרים
אנונימית
הכלבה שלי
מוות של קרובים ממש
ואם לא הייתי בוחרת ללמוד לנגן על גיטרה מגיל פחות או יותר צעיר
אני חושבת שהרבה דברים היו שונים
ובנוסף בלי ההערות הרעות של אנשים
שבנו אותי במקום לשבור אותי
אבוש
אנונימית
הביטחון העצמי שלי
כריזמה
קול עמוק

ליטרלי היתרונות היחידים שיש לי והם מאוד חשובים לי
זה קצת שיטחי אבל ברור שהמשפחה והכל אבל נגיד הטלפון שלי מהווה סוגשל מקום לברוח אליו בלי כל הלחץ כזה לדבר עם אנשים שאני לא מכירה מוזיקה וחברות..
הכי משמעותי לטובה-

חברה שלי.
קייפופ(שומעת כמעט 24/7).
שאומרים לי שזה חמוד שיש לי עיניים כמו של סנפצ'אט שהן כאלה למעלה d:


לרעה-

שהייתי חותכת.
שהמשפחה שלי לא מתייחסת אליי ברצינות.