5 תשובות
אותו הדבר
נשמע עצוב אני הבאתי חברים קרובים הזמנתי אוכל היינו אצלי עד איזה 4 בבוקר המשטרה הגיעה והם התפזרו הביתה
מזל טוב 3>
אצלי עוברים לבד.. רק עם המשפחה
ממש עצוב לי לשמוע את זה, את רוצה לדבר? אני תמיד כאן!
וואו:(
קודם כל מזל טוב אמנם באיחור אבל אני מקווה שתסלחי לי
ועצוב לי עלייך שככה את חווה את הימי הולדת שלך:(